Tuesday 25 September 2012

TenTanG si Dia yaNg ku CinTa

Assalamualaikum Cinta !
Waalaikumsalam Rindu !


Alhamdulillah ! 
hari ini genap lah hubungan aku dan si dia 8 bulan 25 hari 17 jam 7 minit 7 saat 

kenapa tiba2 nak cakap pasal si dia ??
ermmmm 1 pertanyaan yang cupumas ! hikhokhikhok 
actually... aku rindu kan dia.. tapi tak selalu aku ungkap kan sayang n rindu tuh pada dia... 
ntah dia tahu ataw tak... klw dia tahu pon asenya mungkin dia ragu2 kowt ?

hurmmm.. 
bg aku si dia nie jenis jejaka yang...
TEGAS ! 
yupp... dia sgt tgas...
dan aku plak ?? even umur da nak masok 20 pown perangai still mcm budak2?? 
cepat menangis... cepat tancing... pencemburu tak tentu pasal... degil tahap gaban..
n yg paling penting yang dia selalu tgor aku ialah sifat BOROS aku ? haissh 
=,= 
tapi... klw aku kecik aty, marah, cemburu, aku pilih untuk diam dan biarkan dia sedar sendiri... 
sebap aku taw...
dia tuh jenis yang sgt menjaga hati aku n manjakan aku... 
and paling dia tak suka bila aku NANGIS ! 

ermmm..
actually.... dia MANJA orangnya... tapi kadang2 je? hahahhaha 
sampaikan bila dia say "saya sayangkan awak..." aku boleh nanges?
apakah ???
terharu siot ! seolah2 kata2 dia tuh betol2 sampai ke ulam pegaga, jantung, jiwa raga, hempedu, hati lah ! 

hah ?? 
siapakah gerangan jejaka tua tuh ? hehhehe 
*ta delah tua sgt pown... juz dia suka bg ceramah free kat aku ?
hahhahaha btw its okay la... 
marah kan tanda sayang ?
sayang kan tanda cinta ?
cinta kan tandanya..... errrrr... *lu pikir la sendiri ! :p 

heyy budak ! 
dengar sini !
yela.... awak ! awak yang bernama MUHAMMAD ISKANDAR BIN ISMAIL !!

saya benci awak ! awak tuh pencuri yang paling di kehendaki tawu tak !! 
awak kena jaga elok2 "barang" yang awak curik tuh ?
jgn smpai ayah mak sy ketok2 pale awak sebap wat anak manja dowg nie mcm org tak betol ! 

WARNING nie !! 
*ceehhh berlagak garang ! padahal suka...


yes !! this is my boyfie !! MUHAMMAD ISKANDAR BIN ISMAIL 

ermmmm.. nie kira first date dolu2 zaman muda2 dolu2 la... 
at proton city tanjung malim perak !


hallooo haallooo !! time nie kitorang g TS ! TUTTY FRUITY punye pasal la! hehhehe



ada iras2 tak ?? hehehe moga2 dipanjang kan jodoh dengan si busyhuk nie ! heee


HAAA... yang nie aku pon terkejot gila bak hang !
second date dia beli kan aku 2 teddy ! 
yg besha tuh namenya "bby" 
yg biru tuh namenya :musyuk"

hehehe thankz awak :) 


Cinta tidak pernah meminta ia sentiasa memberi, cinta membawa penderitaan tetapi ia tidak pernah berdendam dan tidak akan membalas dendam. Di mana ada cinta di situ ada kehidupan. Manakala kebencian membawa kepada kemusnahan.


Jangan simpan kata-kata cinta kepada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia, kerana akhirnya anda akan catatkan kata-kata cinta itu di pusaranya. Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dimindamu itu sekarang selagi dia mampu mendengar dan tersenyum kepadamu.


Jika ada sepuluh orang yang mengambil berat terhadapmu, maka sudah pasti salah seorang daripada mereka adalah aku. Jika hanya seorang saja yang mengambil berat terhadapmu, maka sudah tentulah orang itu adalah aku. Dan jika tiada sesiapa lagi yang mahu mengambil berat terhadapmu lagi, maka itu bermakna aku sudah tiada lagi di dunia ini.






No comments:

Post a Comment