Tuesday 16 October 2012

HaDiaH CpeCel uNtUk B0yFie SaYanG

terima kasih..telah mengajarkan aku pelbagai perkara..mengajarkan aku apa itu KUAT, apa itu SEMANGAT, apa itu HARAPAN...


aku lebih mengerti, ketika kau ajari aku untuk bisa berdiri sendiri.aku lebih tau, ketika kau ajari aku untuk yakin akan masa depan, akan doa, akan cita-citademi kita..demi mereka..


ketika aku benar-benar lemah,kau ajari aku lagi, bagaimana untuk tetap bisa bersyukur,untuk tetap bisa membangun mimpi..kerana di depan sana, perjalanan masih sangat luas bukan ?dan kau ajari aku satu hal lagitentang bagaimana kita akan sama-sama mewujudkan harapan,sambil tetap erat menggengam tangan..terima kasih sayang...

=== yuppiiee === heyy heyy ! 
Assalamualaikum Semua ! 

puisi atas tuh adalah pembuka bicara, pemanis kata je... 
blum masuk bab2 membebel nie...


HAHAHAHA 
actually hari nie manja nak bagi hadiah kat sambady.. 
hehehe 
nak post kat FB tp c mamat tuh ta bagi...
hurmm.. :'( 

kecik aty...
penat2 buat bagai ...


SO.... memandangkan aku nie jenis DEGIL nak mampos tahap gaban nye pun aduyy..
aku ttp nak share kat BLOG aku !
lagi pown... BLOG aku nie sape je lah yg baca... 
follower pown ada 3 je ? 
haaa... so tak ramai la kan yg tgok ? kihkihkih :D 

22 april 2012 hari tuh, BEDAY Manja.. 
si Boyfie aku nie punya lah semangat wat seprise kat aku...
even 21 april 2012 tuh makayah aku da datg dari SELAYANG wat BEDAY PARTY tok aku..
jempot SATU POLI ! ehh... tak.. actually satu class je? hehehe 
sambut awal la der... :)
wat jamuan makan2 BAKSO 
* ta kira la sedap ke tak sedap bagi aku masakan MAK aku number ONE ! 
kalah chef wan ! hihihi
and... penat semalam tak hilang lagi tibe2 member2 baik kesayangan2 selaku housemate2 aku nie ajak makan  luar? *suddenly actually

then aku pown ikot je lah...
mula2 plan nak makn KFC je..
tapi cakap serupa "ke***g" 
tak jadi mkn KFC makan PIZZA plak.. hais =,=
aku pown menonong ikot je lah..
sampai2 je kat atas tgok2 Boyfie aku ngan member dia sorg da ready kat situ siap dengan hidangan bagai ?
haishh =,= 
terkejot campor terharu... 
i love you baby .. hihihi

tapi... masa Beday Dia baru2 nie...
13 september 2012.. 
aku tak dapat wat samting yg specel tok dia..
aku nak blanja dia makan, tapi dia tak nak...
:'(
kecik aty...

last2 aku ikot je lah dia mkn luar, aku bawak member aku selaku driver aku UMMI SUHAILI ..
n dia bawak member2 die..
sorry housemate2 lain sebap ta bawak korunk sayang.. hihihi 
takut bankrup mamat tuh nty..
akng aku yang ssh klw dia tak masuk2 minang ? HAHAHAHA *gatai 
and we makan2 dekat CUPAK CAFE tanjung malim..
tapi... aku ada wat kan dia KEK BATIK dari air tangan aku sendiri shiot !
and housemate aku ramai2 wat kan kad beday tok die..
maybe secara ta sengaja ? hahaha *pecah rahsia !

so... 
aku buat MOVIE nie  
khas untuk mamat tuh ?
hee..
lpas nie kalaw kene marah aku redha je lha..
tadah telinga, susun jari sepuloh, mintak maaf, SUDAH ?
*jahat ke nakal nie? aku pown ta sure..

this is our perjalan cinta..
yg pasty bila aku tgok movie nie...
aku jatuh cinta berkali2 dengan dia..
sayang sangat kat die ! hehehe 

tapi.. ta tawu la berjaya upload ke tak.. 
first time main upload je h nie.. 
hurmmm..
kita tunggu dan lihat k sayang2 ...












No comments:

Post a Comment